Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ ΗΘΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ Η ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ..ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑ ΜΕ ΠΩΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ Η ΔΥΟ ΓΕΝΑΙΚΕΣ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΥΤΟΠΙΚΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΦΑΣΜΑ ΗΛΙΚΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟ SLOGAN ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΘΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΘΗΝΗ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ..Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΞΑΦΝΙΚΟΥ ΞΥΠΝΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.ΤΟ SLOGAN ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ "ΑΝ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΘΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙΣ"ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΕΞΥΠΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΤΗΛΕΘΕΑΤΗΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΟ SLOGAN ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΝ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ SLOGAN ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.
Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012
VODAFONE CU 2012
Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ ΗΘΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ Η ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ..ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑ ΜΕ ΠΩΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ Η ΔΥΟ ΓΕΝΑΙΚΕΣ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΥΤΟΠΙΚΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΦΑΣΜΑ ΗΛΙΚΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟ SLOGAN ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΘΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΘΗΝΗ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ..Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΞΑΦΝΙΚΟΥ ΞΥΠΝΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.ΤΟ SLOGAN ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ "ΑΝ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΘΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙΣ"ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΕΞΥΠΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΤΗΛΕΘΕΑΤΗΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΟ SLOGAN ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΝ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ SLOGAN ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου